Networking Biznesowy

4000 odbiorców. Teoria, czy praktyka networkingu?

Dodano: 01 03 2011

Jak trafić do 4000 odbiorców? Jak twierdzą teoretycy networkingu, człowiek jest w stanie aktywnie zarządzać siecią maksymalnie 150 znajomych. Zakładając, iż każde Towarzystwo Biznesowe składać się będzie maksymalnie z 30 członków, dzięki członkostwu każdy wzbogaci swoją sieć kontaktów o 29 nowych sieci należących do partnerów networkingowych.

Oznacza to ponad 4000 nowych osób – potencjalnych odbiorców, bądź wystawców rekomendacji… każda z tych osób dysponuje bowiem własną siecią kontaktów!

Podstawą sukcesu Towarzystwa Biznesowego i jego członków jest więc dywersyfikacja branż i źródeł, z których napływają członkowie – po to, by owe sieci pokrywały się w jak najmniejszym stopniu. Te dwie rzeczy mamy na uwadze podczas rekrutacji.

Autor:

Maciej Gnyszka

Przedsiębiorca, fundraiser, socjolog. Zawodowy poszukiwacz synergii. Wierzy w sferą pozarządową, docenia uczciwy biznes. Założyciel Towarzystw Biznesowych. Współtworzy kluczowe projekty medialne: konserwatywne, oparte na innowacyjnych rozwiązaniach. Wierzy w ogromne złoża kapitału społecznego u Polaków.

 

Zobacz także:

10 założeń networkingu. Jak w pełni wykorzystywać swoje znajomości

blog comments powered by Disqus