Networking Biznesowy

Szkolenia

NETWORKING: PRAKTYCY UDANYCH RELACJI

Zapraszamy na szkolenie:

Zainwestuj w nowe kompetencje! Networking – to sztuka tworzenia sieci osób życzliwych, dzięki której możliwy jest wspólny wzrost wszelkich form kapitału. Nie mówimy tylko o finansach. Networking to pewna sztuka, styl obcowania, szacunku dla innych.  Pokazujemy, jak ważne jest dbanie o relacje oraz kontakty w biznesie i nie tylko.

 

 

 

 

 

 

 

 

Dlaczego warto będzie przyjść na to szkolenie?

- na szkoleniu nauczysz się sztuki budowania własnej sieci kontaktów, porządkowania jej oraz podtrzymywania odpowiednich, ciepłych  relacji,

- zwiększ szanse sukcesu prowadzonych przez Ciebie działań i projektów – pokażemy Ci, jak wykorzystać do tego rekomendacje i sieci kontaktów,

- zbudujesz własny personal branding – powiemy Ci w jaki sposób z pożytkiem dla twojej działalności zawodowej i prywatnej podkreślać Twój prestiż i znacznie,

- nauczymy Cię dostrzegać wpływ osobowości i savoir vivre w Twojej codziennej pracy.

- szkolenie będę prowadzić praktycy skutecznego networkingu – Maciej Gnyszka oraz Łukasz Zając. Panowie mają już wieloletnie doświadczenie w tej dziedzinie – zdobyte podczas  prowadzenie w całej Polsce Towarzystw Biznesowych czyli spotkań networkingowych dla biznesmenów.

 

 

 

Program:

Powitanie uczestników

I.                    Wykład: Networking – założenia i pochodzenie idei (Maciej Gnyszka)

II.                  Warsztat 1: Cechy dobrego networkera – sprawdź czy je masz! (Maciej Gnyszka)

III.                Obiad i dyskusja

IV.                Wykład: Budowanie sieci kontaktów (Łukasz Zając)

V.                  Warsztat 2: Savoir vivre networkera (Łukasz Zając)

 

Kompetencje trenerów:

- prowadzą kluby networkingowe (w 4 miastach, cotygodniowe spotkania Towarzystw Biznesowych) i sesje coachingowe

Trenerzy przekazują wiedzę z obszaru w którym pracują. Codziennie korzystają z networkingu prowadząc klub biznesowy oraz działalność w przedsiębiorstwach, mediach i organizacjach społecznych. Co więcej, jako socjologowie, dobrze czują trendy na rynku pracy i potrzeby instytucji oraz firm. Dodatkowo mówią o własnych doświadczeniach, ilustrując to cennymi anegdotami i studiami przypadku.

Maciej Gnyszka – założyciel Towarzystwa Biznesowego.

Z wykształcenia architekt i socjolog.  W młodości zwycięzca olimpiad przedmiotowych i redaktor naczelny gazetek szkolnych. Stypendysta Prezesa Rady Ministrów, Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, Krajowego Funduszu na rzecz Dzieci oraz Batuz Foundation. Obecnie także fundraiser, przedsiębiorca i blogger – w każdym calu. Jako Gnyszka Fundraising Advisors zajmuje się rozwojem finansowania instytucji, które uważa za pożyteczne dla Polski.
Interesuje się tym, co według niego kluczowe dla zrozumienia świata: teologią, socjologią i ekonomią. Jako architekt ma zamiar projektować świetne obiekty. Jako fundraiser – W sferze publicznej chce współprojektować świetne, stabilne instytucje. Dla swoich klientów zebrał w ciągu 2 lat ponad 200 000 złotych. Twórca serwisu dobroczynnosc.com

 

Łukasz Zając – odpowiedzialny za organizację spotkań, szkoleń i eventów Towarzystw Biznesowych. Z wykształcenia socjolog, zainteresowany public relations. Absolwent studiów w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. J. Tischnera i AGH. Konsultant Gnyszka Fundraising Advisors. Lubi spotykać się z ludźmi. W wolnym czasie jeździ na rowerze, fotografuje i podczytuje biografie wielkich ludzi. Pochodzi ze Śląska, studiował w Krakowie. Twórca networkingbiznesowy.pl

 

Praktyczna forma szkolenia:

- szkolenia mają formę interaktywnych warsztatów: szukamy i pokazujemy praktyczne rozwiązania, angażujemy uczestników!

 

 

Podsumowanie:

Czas szkolenia: 6 godzin, w tym przerwy i obiad; np. godz.8.30-13:30
Terminy: do uzgodnienia
Miejsce: do uzgodnienia
Cena: Do końca czerwca 2012: 399 zł brutto
Cena obejmuje: Uczestnictwo w szkoleniu, materiały szkoleniowe, certyfikat, obiad i serwis kawowy.

Zamówienie szkolenia, informacje – proszę dzwonić pod nr. tel.

+48 508 224 763, Łukasz.